ترس از شکست
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

داشتن نگرش مثبت در مسیر رسیدن به موفقیت کمک می‌کند تا از اتفاقات و شکست‌ها نهراسید و از تمام توان خود برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

برای مطالعه مقاله ترس از شکست وارد سایت بریفبوک شوید.

در واقع انگیزه برای ادامه مسیر با وجود تمام ناملایمتی‌ها زاده نگرش مثبت است. پارامتر دیگری که عامل تعیین کننده در موفقیت است، تمایل و انگیزه برای یادگیری مطالب جدید بوده که منجر به بهبود مستمر مهارت‌های شما می‌شود و شما را در مسیر نزدیک شدن به اهداف قرار می‌دهد.

بی توجهی به ترس

تا حد امکان نسبت به ترس‌هایتان بی توجه باشید و به دل آن کار بروید. مثلا افراد موج سوار گاهی مواقع با موج‌هایی به بلندی یک ساختمان مواجه می‌شوند و اگر بخواهند به آن ترس توجه کنند، از کار خود لذت نمی‌برند.

به همین دلیل آنان به نقطه برخورد با موج نگاه نمی‌کنند و در واقع نسبت به ترس‌شان بی توجه هستند. با استفاده از روش‌های کاهش استرس می‌توانید ترس خود را نسبت به شکست کاهش دهید. برای دریافت درمان مناسب از خدمات مشاوره کنترل استرس استفاده نمایید.

بدانید که انسان نترس وجود ندارد

این تفکر که انسان‌های موفق، نترس و افسانه‌ای هستند باعث محدودیت افراد و ترس آنان از شکست می‌شود. اما حقیقت این است که هیچ فرد نترسی در دنیا وجود ندارد و چه بسا انسان‌های موفق ترس بیشتری هم در وجود خود احساس کرده باشند.

اما فرق آنان با سایر افراد این است که بر ترس خود غلبه کرده و وارد آن کار مورد نظر می‌شوند. پس از نگرانی و ترس خود شرمسار نباشید و بدانید که این بخشی از فرایند موفقیت است. و در آخر بهتر است که برای غلبه بر ترس خود حتما از کمک یک روانشناس بهره‌مند شوید تا شما را در جهت رسیدن به موفقیت یاری کند.

منببع:

https://briefbook.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa/

 





:: برچسب‌ها: ترس از شکست" شکست" ترسیدن ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: